Dev Diary - historia gry Asterielle

Zapowiedź pierwszej stabilnej wersji!

4 maja 2020

Choć od naszego ostatniego wpisu minęło kilka dobrych miesięcy, wcale nie próżnowaliśmy przez ten czas. Szykujemy dla was pierwszą, stabilną i w pełni grywalną wersję gry, w której pojawi się wiele nowości. Pewnie ucieszy was fakt, że panel statystyk już niedługo zacznie ładnie prezentować się graficznie, a szary, nijaki ekran karczmy zostanie zastąpiony odpowiednią grafiką. Mało tego! Sama Asterielle rozprostuje swoje pikselowe nogi i zacznie się poruszać, by stawić czoła idącym w jej stronę, animowanym krasnoludom. Ponadto mamy też zamiar stworzyć specjalne logo gry.

Nie oszczędzamy się jednak i nie mamy zamiaru rozwinąć projektu jedynie graficznie. Wersja 1.0 zaopatrzona będzie w dopracowany system statystyk, a także zmienioną mechanikę strzelania. W grze pojawi się więcej dźwięku, a odnalezione przez nas do tej pory błędy zostaną naprawione.

Ekran karczmy

Mniejsza rozdzielczość i mniej błędów

9 stycznia 2020

Zmniejszyliśmy rozdzielczość gry niemal dwukrotnie, dzięki czemu zabawa z naszą bohaterką jest jeszcze przyjemniejsza! Poprawiliśmy błędy i dokonaliśmy kilku pomniejszych zmian.

Menu główne

Menu główne i nowe wydarzenia

9 grudnia 2019

W grze pojawiło się menu główne, a podczas swej morderczej krucjaty Asterielle będzie mogła natknąć się na pozostawione przez krasnoludy worki złota lub pierzchające pod jej nogami kurczaki.

Menu główne

Cykl dnia i nocy

8 października 2019

Elfka nieprzerwanie brnie do przodu! Broni ojczystego lasu niezależnie od pory dnia i nocy!

Cykl dnia i nocy

Więcej grafik

9 września 2019

Kolejne grafiki powoli zmieniają szary ekran w coś, co przypomina grę. Gdy zaś punkty życia zaczynają się kończyć, Asterielle zawsze może sięgnąć po potiony, które można kupić w karczmie! I choć wciąż nie widać, że elfka idzie, ona robi to cały czas. Poluje na każdego krasnoluda, który podniósł topór na jej las!

Więcej grafik

Eventy w trakcie rozgrywki

24 sierpnia 2019

Żeby rozgrywka stała się jeszcze bardziej urozmaicona, dodaliśmy quick time eventy, które raz na jakiś czas pojawiają się na ekranie. Ich kliknięcie na krótki czas podnosi nasze statystyki lub zapewnia nam bonus w postaci złota czy doświadczenia.

Eventy w trakcie rozgrywki

Odrodzenie

6 sierpnia 2019

Po pewnym czasie przebytym w grze będzie można „odrodzić się”, czyli zresetować naszą postać do pierwszego poziomu. Sprawi to, że rozgrywka będzie nieco łatwiejsza, a to za sprawą Srebrnych Księżyców – specjalnej waluty zdobywanej w walkach z bossami powyżej pięćdziesiątego poziomu.

Odrodzenie

Zarabianie bez grania

16 czerwca 2019

Nawet po wyłączeniu gry elfka chroni las przed złymi krasnoludami. Nie wierzysz? Uruchom grę i sprawdź, ile zarobiłeś!

Zarabianie bez grania

Karczma

12 czerwca 2019

Po co korzystać ze sklepu, skoro można wejść do karczmy? Napić się czegoś, odpocząć, a przede wszystkim nabyć nowe umiejętności i przedmioty. W przyszłości zamierzamy wypełnić karczmę wieloma przedmiotami, które będzie można kupić.

Karczma

GameOver!

3 czerwca 2019

Od teraz krasnoludy stały się śmiertelnym zagrożeniem!

GameOver!

Sklep, złoto i latające strzały

27 maja 2019

Pojawiają się pierwsze grafiki. Za zabijane krasnoludy otrzymujemy złoto i punkty doświadczenia. Mamy też możliwość „kupienia” większych obrażeń.

Sklep, złoto, i latające strzały

Pierwsza mechanika

20 maja 2019

Elfka strzela, pojawiają się krasnoludy, wzrastają poziomy, a na dziesiątym poziomie zmierzymy się z bossem!

Pierwsza mechanika
START16 lutego 2019